woensdag 28 september 2011

Weer een weekje verder

We zijn weer een weekje verder. Inmiddels gaat het invullen van Presto met de iPad best redelijk. De pop-up schermpjes waarin je kan invullen hoeveel minuten iemand te laat is, verschijnen helaas niet. Dat moet ik dus echt nog op de pc invullen.

Verder leen ik mijn ipad ook nog wel eens een paar minuutjes uit aan leerlingen: voor het maken van een filmpje of foto's....die zij vervolgens via de ipad naar hun eigen mail sturen en verwerken in bv een mooie powerpoint. Leuk; geen gedoe met snoertjes en en pc's die de geheugenkaart van de camera niet kunnen lezen, enz.

Tenslotte houdt ik aftekenlijstjes bij op de ipad: in dropbox. Ik loop door de klas, de leerlingen showen mij wat ze hebben gemaakt en ik teken het direct af. Kan ook met de computer, maar scheelt weer opstarttijd.

Greetzzz!

1 opmerking:

  1. Lotte Joe doe je dat dan? Mij wil dat niet lukken. Spreek je maandag, hoop dit ook te kunne, want bij houden is niet zo mij ding.

    BeantwoordenVerwijderen